ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

Μαρτίου 2, 2010 at 5:14 μμ Σχολιάστε


Ο κάτωθι υπογεγραμμένος Δημόσιος Υπάλληλος δηλώνω οτι έχων σώας τας φρένας και εν γνώσει των συνεπειών του νόμου,περί ψευδούς δηλώσεως,δεν προτίθεμαι παρά την αγάπη μου για την πατρίδα να διαθέσω υπέρ της έναν μισθό μου,αφού «λεφτά υπάρχουν» και αφού η κυβέρνηση μου έχει δεσμευθεί να τα εισπράξει απο τους έχοντες και κατέχοντες.Επί πλέον δεν θα έχω την δυνατότητα να πληρώσω νοίκι,φώς,νερό, τηλέφωνο και τα τροφεία μου.Με την ευκαιρία σας διαβεβαιώ οτι δεν συνάντησα τον Πρωθυπουργό και οτι ουδεμία δέσμευση ανέλαβα ενώπιον του κ. Παπανδρέου να αναλάβω αποκλειστικά την αντιμετώπιση των δημοσιονομικών προβλημάτων και του χρέους της χώρας.
Ο(Η) ΔΗΛΩΝ(ΟΥΣΑ)

Entry filed under: Πολιτική.

Σε παρακαλώ, μη με δουλεύεις. Νέες Διοικήσεις σε νοσοκομεία της Αττικής

Σχολιάστε

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ημερολόγιο

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


