Σε παρακαλώ, μη με δουλεύεις.

Μαρτίου 1, 2010 at 10:18 μμ Σχολιάστε


Γράφει ο «Δημόσιος Υπάλληλος του Δρόμου«. «Είναι έτοιμοι οι άνθρωποι του ενός μισθού να βοηθήσουν τη χώρα», σημείωσε ο Γ. Παπανδρέου, προσθέτοντας ότι συγκινείται ειλικρινά όταν τον σταματούν στο δρόμο και του λεν ότι «για την πατρίδα δίνουμε και το μισθό μας».Τάδε εφα ο πρωθυπουργός κ. Γ.Παπανδρέου στο υπουργικό συμβούλιο.Προφανώς δεν είμαι απο εκείνους που ο πρωθυπουργός συνάντησε στους περιπάτους του στα Βόρεια Προάστεια.Τελευταία δεν συχνάζω εκεί και δεν γνωρίζω πολλούς συναδέλφους μου να βολτάρουν Κηφισιά,Εκάλη και στα περίχωρα.Πρόεδρε,εγώ δεν δίνω τον μισθό μου γιατί αν το κάνω δεν θα πληρώσω νοίκι,φως νερό,τηλέφωνο.Μπορεί να κάνω δίαιτα για να μου φύγουν τα παχάκια στην μέση,αλλά για να μην τρώω και καθόλου δεν το βλέπω.Πρόεδρε,θα ψοφήσω.Εντάξει,η κυρία μου θα το ξεχάσει το κομμωτήριο και τα νύχια θα βάφει μόνη της.Θα στεναχωρηθεί,δε λέω αλλά χαλάλι για την πατρίδα του Δασκαλόπουλου,του Βγενόπουλου,του Κόκκαλη και των λοιπών εχόντων που προφανώς δεν συναντάς στου περιπάτους σου.Βλέπεις Πρόεδρε,αυτοί κατοικούν Καμίνια,Δραπετσώνα,Κυψέλη, Άγιο Παντελεήμονα και σε βγάζει απο τον δρόμο σου να τους συναντήσεις. Πρόεδρε,επειδή με το Πασοκ μεγάλωσα,επειδή νομίζω οτι προσέφερε στον τόπο και σε εμένα και επειδή κάτι με την Δημοκρατία,κάτι με τα γράμματα,κάτι με το διαδίκτυο (που αρέσει και σ’ εσένα), άνοιξαν τα μάτια μου και το μυαλό μου,μπορείς σε παρακαλώ,να μην με δουλεύεις?Πρόεδρε,υποψιάζομαι οτι οι υπάλληλοι που συνάντησες ήταν μαϊμούδες.Να αλλάξεις αμέσως του επικοινωνιολόγους σου.Θα σε βάλουν σε μπελάδες.Πρόεδρε σε χαιρετώ και θα στα πω αναλυτικά,όταν σε συναντήσω σε καμμιά βόλτα.

Entry filed under: Πολιτική.

Ακούει κανείς? ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

Σχολιάστε

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ημερολόγιο

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


