Γι’αυτό καί ελπίζω.

Δεκέμβριος 6, 2009 at 1:51 πμ 1 Σχολιο


 

Ακόμα περιμένω ένα κείμενο από μιά νεαρή φίλη(?)μου,γιά τον ένα χρόνο από την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.Μεγάλωσα καί κάποιοι μπορούν να ισχυρισθούν πως γέρασα καί έχασα την υπομονή μου.Το κείμενο δεν ήρθε καί πρέπει να γράψω εγώ, ο βολεμένος μεσοαστός γιά έναν άδικο θάνατο.Να ταυτισθώ με τις αγωνίες,τα όνειρα καί τις ελπίδες των νέων ανθρώπων.Να φωνάξω που η δίκη θα γίνει μακριά από την Αθήνα.Να καταγγείλω,γιά μιά ακόμα φορά την κρατική βία.Καί ταυτόχρονα να προστατεύσω,εγώ ο βολεμένος μεσοαστός,την περιουσία καί το βιός των συμπολιτών μου από τους «μπαχαλάκηδες».Ε λοιπόν,εγώ ο βολεμένος μεσοαστός,σας λέω ότι μόνος μου δεν μπορώ καί δεν θέλω ν’ αγωνίζομαι , ν’ αντιστέκομαι,να καταγγέλω καί να προτείνω.Δεν έχασα την υπομονή μου ,ούτε το κουράγιο καί η θέληση μου λείπουν.Μόνο το κείμενο από την μικρή (? )μου φίλη μού λείπει.Αλλά να τώρα που το σκέφτομαι καλλίτερα,μπορώ ακόμα να περιμένω.Γι’αυτό καί ελπίζω.
Entry filed under: Πολιτική.

Νέος Περιφερειάρχης ? Ο νέος Διοικητής τουΟΑΕΔ

1 σχόλιο Add your own

  • 1. ena tyxaios  |  Δεκέμβριος 7, 2009 στο 3:38 μμ

    kala e eisai poly gtp.. h apanthsh sou vrisketai sto dromo! :@ dokiase na kateveis mia fora.. alla mallon 8a ta kaneis panw sou afou oi batsoi 8a thn pesoun akrita sthn poreia xwris logo! me dakrygona mono de sou ew na se deiroun kiolas xwris logo kai na les gt re paidia? :S kai na mh sou lene gt diadhlwneis h synh8eis apanthsh gt eisai tsoglani gt d m aresei h fatsa sou… to keimeno ths ka8e souu filhs dn nomizw pws xreiaetai… sto dromo 8a diavaseis polla perisotera pou 8a se kanoun na niwseis to misos pros thn astikh eksousia kai tous 8esmous ths…

    enas mikros pou dn 8elei na 8ewreitai filos sou!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


